خرید سیر سیاه دکتر بیز/09109483228 خرید سیر سیاه دکتر بیز/09109483228
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1400
نویسنده : امیر عباس

تاثیر بر بیماریها
خواص سیر سیاه موجب تاثیر آن بر طیف وسیعی از بیماری ها می گردد. طبق تحقیقات علمی دانشگاهی صورت گرفته بر روی سیر سیاه مشخص شده است که مصرف آن میتواند تاثیرات مثبت و قابل قبولی بر پیشگیری از بیماریهای مختلف داشته باشد.
مصرف سیر سیاه میتواند برای بیماریهای زیر بسیار مفید بوده و خواص پیشگیری کنندگی هم داشته باشد:

دیابت نوع دوم
سزطان
بیماری های قلبی و عروقی از جمله فشار خون بالا و کلسترول
بیماری ها و مشکلات کبدی
آرتریت و روماتوئید
بیماری های خود ایمنی
بیماری های ریوی
انواع حساسیتها
انواع التهابات درونی بدن
آلزایمر
بیماریهای مغز و اعصاب و عملکرد و ادراک ذهن
بیماری های ویروسی
عفونت های رحمی
همچنین اثبات شده است که مصرف سیر سیاه میتواند به عنوان یک ماده ی غذایی ایده آل و ارزشمند برای کاهش وزن و چربی سوزی طبیعی بسیار مفید و موثر باشد و نه تنها میتواند به کاهش وزن کمک کند بلکه میتواند باعث ضعیف شدن و برطرف شدن توده های لیپیدی و چربی درون بدن نیز بشود و در کاهش کلسترول بد نیز تاثیرات مثبتی داشته باشد.

از طرفی به دلیل اثر محافظت کنندگی عصبی که دارد میتواند تاثیرات مثبت بسیاری بر روی حافظه و سیستم اعصاب داشته باشد و بابهبود عملکرد آن از تغییر ساختار نورونها از قشر جلویی مغز جلوگیری کند. و همچنین باعث بهبود هماهنگی فعالیت ماهیچه‌ها بشود.
جالب است بدانید که تأثیر سیر سیاه بر روی حفظ سیستم عصبی از التهاب و تأثیرات مثبت آن بر روی بیماری آلزایمر و بهبود اختلال شناختی یا ادراک اثبات شده است.

نکته ی حائز اهمیت دیگری که در رابطه با مصرف سیر سیاه وجود دارد این است که مصرف این ماده ی ارزشمند ویروس ها، قارچ ها، باکتری ها و میکرو ارگانیسمهای مضر درون بدن را کاهش میدهد و با از بین بردن عفونت ها میتواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و همچنین میتواند در کاهش بیماریهای التهابی مانند آرتروز و یا التهاب روده تاثیرات مثبت بسیاری داشته باشد.
همچنین مصرف سیر سیاه میتواند مقاومت بدن به انسولین را کاهش دهد که این موضوع برای بیماران دیابتی بسیار مفید است.

جالب است که بدانید طبق تحقیقات انجام شده بر روی سیر سیاه اثبات شده که اِس اَلیل سیستین موجود در آن میتواند در کاهش تومورهای سرطانی و مرگ سلولی در سلولهای سرطانی تاثیرات قابل توجهی داشته باشد و هم اکنون تاثیرات مثبت آن بر روی سرطانهای ریه، پستان، معده و روده ی بزرگ به اثبات رسیده است.

ناگفته نماند که مصرف بیش از حد سیر سیاه میتواند باعث آسیب رسیدن به دستگاه گوارش شود پس در مصرف آن دقت کنید و به اندازه این محصول را مصرف کنید.
البته طریقه ی صحیح مصرف و دوز مصرفی این محصول توسط مشاورین ما به شما عزیزان گفته می شود.

خرید سیر سیاه دکتر بیز
سایت گانودرما دات آی آر نمایندگی مستقیم خرید سیر سیاه و سایر محصولات شرکت دکتر بیز را دارا می باشد. لذا شما می توانید از طریق این سایت جهت خرید سیر سیاه دکتر بیز مستقیما از این شرکت اقدام فرمایید و این سایت اصل بودن محصولات خود را تضمین می نماید.

قهوه فوری سوپریم
سبد محصولات سلامت محور شرکت دکتر بیز به گونه ای طراحی شده است که به عنوان مکمل در کنار یکدیگر خواص متنوعی ایجاد می کنند و استفاده از آنها با هم تاثیرات فراوانی بر سلامتی دارد. یکی از محصولات معروف شرکت دکتر بیز که اتفاقا مکمل خوبی برای سیر سیاه می باشد قهوه فوری سوپریم می باشد که ترکیبی از قارچ اعجاب انگیز گانودرما و گیاه معروف جینسینگ می باشد.

ganuderma.irدرباره گانودرما دات آی آر
سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی (گانودرمانی) و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه به بهترین نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir :

تخفیف های باورنکردنی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
مشاوره تخصصی و دوره ای (حین مصرف) مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
مشارکت در فروش: پرداخت پورسانت معرفی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
پیشنهاد های ویژه که از طریق پیامک مطلع خواهید شد

 

 

فروشگاه پرشین خرید




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید